Over mij

Mijn foto
Ik ben Lies en zit momenteel in mijn 3de jaar kleuteronderwijs. Dit jaar heb ik ervoor gekozen om naar het buitenland te gaan. Hiervoor ga ik 3 maanden naar Ukunda in Kenia. Hier ga ik als vrijwilliger meewerken aan het project Rainbow4Kids dat opgestart is door Katrien. Ik kijk er heel erg naar uit!

maandag 25 april 2011

Hallo !!!

Op zaterdag is dan officieel het regenseizoen begonnen denk ik. We gingen die dag net naar Mombasa met Isaac om nog kangas te kopen en wat rond te kijken. Maar het was al de hele nacht aan het regenen en toen we in de matatu zaten op weg naar daar begon dit terug. De straten stonden bijna helemaal onder water en aan de ferry zelf waren zit gewoon rivieren geworden. De regen viel met bakken uit de lucht. Droog blijven lukte ons dus niet meer.

Donderdag waren het weer de kleintjes en zijn we begonnen met klei. Deze moest eerst wel een beetje aangepast worden, want het was al wat hard geworden. Daarna hebben we wat tikspelletjes gespeeld en dan was het tijd voor een pauze, met drinken en toilet en even spelen op het speeltuintje. Daarna hebben we gekeken naar een deel van Bambi en hebben afgesloten met dansen.
Toen we in de tuk-tuk zaten dachten we dat we droog zaten want deze was langs 1 kant dichtgemaakt (kant waar Niki en Lise zaten), de andere kant was open (kant van Isaac). Maar toen kwam er een hele drats binnen op Isaac doordat we door een plas reden, heel hard lachen dus. Tot er dan plots langs de andere kant een matatu door een plas reed en het langs deze kant toch binnenkwam. Straf van God ofzo … :D Na een tijdje klaarde het dan toch op en hebben we nog een hele leuke dag in Mombasa gehad !

Blijkbaar kan ik momenteel geen foto's op mijne blog krijgen. Dat zal dus iets voor volgende keer worden.

Bye bye !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten